כתב אישום נגד החיילים שנקמו את חטיפת טירן פרו

    קובי פינקלר No Comments on כתב אישום נגד החיילים שנקמו את חטיפת טירן פרו

    הוגשו כתבי אישום חמורים נגד מספר חיילים דרוזים בגין זריקת מטען מאולתר לעבר בית פלסטיני באזור חברון כנקמה על חטיפת גופתו של טירן פרו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התביעה הצבאית הגישה כתבי אישום חמורים נגד שני חיילים בגין זריקת מטען מאולתר לעבר בית פלסטיני באל-פורדיס בחטיבת ״עציון״. לחיילים יוחסו עבירות של ייצור נשק, חבלה בכוונה מחמירה, היזק בזדון והדחה בחקירה.

    החיילים הנאשמים בעבירות נעצרו על-ידי המשטרה הצבאית. עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית שבית הדין הצבאי יורה מעצרם של החיילים עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם. בשלב הזה, בהסכמת ההגנה, הוארך מעצרם של שני הנאשמים עד ליום 19 בינואר 2022, אז צפוי להתקיים דיון בבקשת התביעה.

    על פי כתבי האישום שהוגשו, הנאשמים הרכיבו, ביחד עם חייל שלישי, מטען חבלה מאולתר, והשליכו אותו לבית באל-פורדיס, במרחב חטיבת ״עציון״, שעה שהיה מאוכלס במספר בני אדם, בכוונה לגרום לשריפה בבית, כנקמה על חטיפת גופתו של הצעיר הישראלי טירן פרו ז״ל בג'נין. בנוסף, הנאשמים יידו אבנים לעבר אותו בית מספר ימים קודם לכן, למחרת חטיפת הגופה.

    כתב אישום בעניינו של החייל השלישי יוגש בימים הקרובים. בשלב זה פרטיהם המזהים של החיילים אסורים בפרסום, בהתאם להחלטת בית הדין הצבאי.



    0 תגובות